7 років Studiohappyhats

 Cьогодні святковий день в Студіі щасливих капелюшків! Рівно 7 років тому, моя подруга і  муза Марина Куценко, надихнула мене створити блог про капелюшки. Ми просто сіли і почали. Хоч капелюшки я вже робила деякий час до того, треба було якось оформити це і показати світові. І от Маринина світла голова придумала цю назву Studiohappyhats, все починалось як гра. Так часто буває... Гра стала частиною життя.  Я маю наувазі капелюхи. Адже життя дуже багатогранне. 
 Отже, сьогодні особливий день, коли можна і треба побажати цій тендітній капелюшній дитині,  якій всього сім років, - росту та розквіту, цікавого продовження та взаємодіі зі світом.
 Я дякую всім, хто цікавиться капелюшками, хто вже іх любить, або ще планує  полюбити. Впевнена, попереду в нас багато цікавого! Адже ще скільки ідей та задумів треба втілити в життя! То ж в добрий шлях нам!
 Квітучоі Вам весни та любові в серці!
З любов'ю, Ілона Щаслива.
На фото я в фетровому капелюшку від Studiohappyhats 
Фото від Люди Красюк






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Квіти та бантики - це так жіночно!

Капелюшки з соломки сінамей для мами і донечки.

Вінок-корона "Осінній подих"