Найріднішій модниці в моєму житті




  Написати цей пост мене надихнув сьогоднішній  День народження найріднішої модниці мого життя - моєї любої мамусі.  Наталія Миколаївна Бобровська, саме так її з повагою називають сотні дітей, яких вона вивчила раніше, чи вчить тепер, для колег вона шановний вчитель вищої категорії. І хоч можливо мама  співає ледь тихіше ніж Монсерат Кабальє:-) та для мене це жінка номер один у світі! Я завдячую їй своїм життям і всьому тому, що є в ньому. 
  Моя мамусенька приклад незгасного оптимізму, рішучості, дієвості і хоробрості. Ще вона добрий і щедрий друг. Поряд з усіма вольовими якостями, вона вміє бути м'якою як котик а ще дуже жіночною і кокетливою. В неї точно є чому повчитись!
З Днем народження, рідна мамочко! Дякую, що любиш капелюшки:-)
З любов'ю, Ілона.
На фото мама в капелюшках від Studiohappyhats.








Емілія Щаслива, кокетлива як бабуся.










Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Квіти та бантики - це так жіночно!

Капелюшки з соломки сінамей для мами і донечки.

Вінок-корона "Осінній подих"