Про перший досвід від носіння справжнього капелюшка

Ще 25 хвилин до дотікання 5 червня 2010 року і я відчуваю, що за них маю щось зробити особливіше, ніж сонно писати плани на день народження Пушкіна (6 червня).
Ще цього чудово дня народилася моя мамочка і коли я бачу або чую цю дату, то я вже майже, як в циганському гіпнозі ладна сказати: дааа:)!
Але діло не про це.
Хочу описати свій досвід від носіння справжнього капелюшка.
Взагалі, я люблю повивершувати на голові всілякі кучугури із хустинок, бантів, волосся, приколок і ще всього, що потрапить під руку, але так щоб у мене був справжній капелюшок – такого ніколи не було. І тут в моє життя приходить «нєчто»!
Спочатку воно постукало до мене фразою: так ти ж справжнісінька пікова дама! Я саме бігла на зустріч із клієнтом, тому особливо і не посміхнулася ці словесній химері. Але наступного дня дізналася, що майстер капелюшків Студії Хеппі Хетс, Ілона Щаслива, надихнулася моїм образом і вирішила, поки натхнення не пройшло, створити для мене капелюшка. Далі виявилося, що думки про пікову даму вломилися у наші голови одночасно, але Ілона поважливіше до своєї поставилася. Коротше, через кілька днів моя чудова голівка вінчалася дивовижною атласною пікою із вуаллю в горошинки!
О боги! Ким я себе не відчувала у перші хвилі! Це був калейдоскоп жінок і я тільки встигала кивати їм хвостиком своєї піки:
- дякую, я теж у капелюшку!
- і вам красно дякую! Мені теж подобається, як ці крапочки на вуалі візерункують моє обличчя!
Потім настала стадія «Мартишка і очкі» - я насовувала капелюшка на різні боки, одягала його із різними окулярами, під різні макіяжі, навіть з обручем та стрічками, з випущеною, напіввипущеною і схованою вуаллю. Коротше, експерименти продовжуються, але нестримна радість триває.
Знаєте, капелюшок це дійсно знакова річ! До цього слід дорости (я б минулорічна ще не могла б цього оцінити на повну). І ось чому я згадала свою мамочку, вона завжди нагадувала «Маринко, ти ж дівчинка!» коли я вистригла собі ірокеза або спльовувала, по тінейджерству, через передні зуби. Але коли вдягаєш таку тонку елегантну річ, пронизану теплом майстерних рук, - осанка вмить випрямляється, очі чимось особливим загораються, рухи стають плавними, думки приходять мякі, ніжні і надзвичайно розумні.
Дякую рукам, що роблять такі речі, дякую думкам, що породжують такі дивовижі, дякую людям, що нас народжують для цього прекрасно життя, у якому можна носити щасливі капелюшки, дякую вам, що читаєте і хай у вашому житті теж зявиться цей чудовий роман із капелюшками!!
Будьте щасливими із Щасливими Капелюшками!;)
Марина Куценко




Коментарі

  1. Я геть розчулилась!Дуже щира стаття!

    ВідповістиВидалити
  2. :)дякую вам за капелюшка!
    неперевершений досвід!!
    я теж розчулилася, коли вдруге читала, - наче хтось інший писав;)

    ВідповістиВидалити
  3. дівчатка, ви всіх розчулюєте! :)
    такая душещипатєльная історія вийшла.
    Я завжди вважала, що капелюшок - це круто. І завдяки цьому посту продовжую так вважати)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Квіти та бантики - це так жіночно!

Капелюшки з соломки сінамей для мами і донечки.

Вінок-корона "Осінній подих"