Мелодійний капелюшок

 Надихнувшись подією Kiev Music Market, де наша студія представляла  авторські капелюшки, та занурювалась у світ музики, було створено "мелодійний  капелюшок". В основі капелюшка вінілова платівка Адріано Челентано (1983р) - на вибір платівки із ретро-колекції мабуть повпливало моє італійське дитинство :-)
 Прикрашають капелюшок троянди в горошок ручної роботи, стрічка із натурального шовку, французькі вуаль та пір'я.
  Також, несподіваним відкриттям виставки для  мене стали   авторські прикраси  від Наталії Мкртчян, особливо сережки,  передя якими розбігались очі! Тож я придбала й собі пару.
  А на фото сережки, які я  неофіційно для себе назвала Сатурном (хто знайомий з джойтіш, знає про особливості цієї планети). А ще нагадують вінілові платівки, яких на події було велике різноманіття. Виявляється їх ще слухають і  є велика кількість  колекціонерів, а я думала, що з них залишилось тільки капелюшки  робити:-)
Підготувала Ілона Щаслива - дизайнер капелюшків.
Фото від Наталії Мкртчян




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Квіти та бантики - це так жіночно!

Капелюшки з соломки сінамей для мами і донечки.

Вінок-корона "Осінній подих"